TECH SHOW

TECH SHOW


اولین محصولی که در مراسم امشب، اپل از آن رونمایی کرد مک بوک پرو رتینا 13 اینچی بود. فیل شیلر با اشاره به اینکه مک بوک پرو 13 اینچی پرفروش‌ترین مک بوک اپل است، گفت که به همین دلیل روی آن کار کرده‌اند تا باز هم بهتر شود.

محصول جدید 20٪ باریک‌تر از مک بوک معمولی است و در حال بسته فقط 1.9 سانتی‌متر ضخامت دارد. وزن آن 1.58 کیلو گرم است که واقعاً برای یک لپ‌تاپ حرفه‌ای وزن مناسبی به نظر می‌رسد؛ سبک‌ترین مک‌بوک پروی تاریخ!

دارای پورت‌های USB و HDMI، شکاف حافظه از نوع SD، دو پورت Thunderbolt و البته پورت شارژ MagSafe 2. در این محصول مثل برادر بزرگترش خبری از درایو نوری نیست و البته مهم‌ترین مشخصه آن نمایشگر رتینا است. نمایشگری با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل که تعداد پیکسل‌های آن 4 برابر مک بوک پرو 13 اینچی معمولی است.

نمایشگردر مجموع نزدیک 4 میلیون پیکسل را در خود جای داده و از این نظر پشت سر برادر بزرگترش در رتبه دوم دنیا جای می‌گیرد. روزولوشن نمایشگر دو برابر فول HD است و کنتراست آن 29٪ بالاتر از مک بوک پرو معمولی است، ضمن آنکه بازتاب نور نیز 75٪ کاهش یافته. میزان روشنایی نمایشگر 300 نیت است.

دوربین جلو HD با قابلیت ضبط با کیفیت 720p است و میکروفون‌ها و بلندگوهای دستگاه همگی استریو هستند. و البته که کیبورد با نور پس زمینه نیز جزئی جدایی ناپذیر از خانواده مک بوک ها است و در این محصول نیز حضور دارد.

وای-فای به همراه بلوتوث 4، در کنار پردازنده Core i5 یا Core i7 با معماری Ivy Bridge، گرافیک HD 4000 اینتل، 8 گیگابایت رم و حافظه 768 گیگابایتی از نوع فلش در درون بدنه آلومینیومی این محصول جای دارند و طول عمر باتری با یک بار شارژ به 7 ساعت (معیار همیشگی اپل) می‌رسد.

قیمت این محصول 500 دلار پایین‌تر از مک بوک رتینا 15 اینچی است و طبق پیش‌بینی‌ها برای پایین‌ترین مدل از 1699 دلار آغاز می‌شود و بالاترین مدل 1999 دلار قیمت دارد که در آن پردازنده Core i7 با فرکانس کاری 2.9 گیگاهرتز وجود خواهد داشت.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی محدث ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , alimohades.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com